mariornas

Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Hej hopp

Av Maria Maria - 4 november 2013 15:29

Länge sedan...

Men livet i Norge är intensivt...
Kriga med krabbor på dagarna, projekt på kvällarna...

Men projektet börjar lyda mot sitt slut & jag kanske börjar få ett liv??

Tyvärr är det hemligt och jag kan inte berätta så mkt mer..

Men efter många, jävliga nätter, då allt inte har gått som det ska, börjar jag se ljuset;p

Jag har ny engergi efter en helt fantastiks helg:)

Älskade mamma, pappa & moster har vart på besök...

& jag har vart ledig 2 dagar i rad:):)

Vilket jag inte har vart sedan maj, om jag inte minns fel:)

Utvilad Maria:)

Får man fin besök kan man ju liksom inte jobba, så jag gjorde ett val att ta ledigt denna underbara lördag:)

<3<3<3

Helt underbart att ni kom hit & hälsade på:)
Jag tror jag pratar för både mej & Maria, vi behövde verkligen detta:)

När man väl funnit tiden att blogga, finns inte batteriet!!
Så tyvärr blir det inte så mycket mer än så här:/


[Bild]

[Bild]

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Maria - 5 juni 2014 02:40

Som de flesta kanske vet, hände det en olycka när vi var på snowboardsemester i fonna.. ( mer om själva olyckan senare, längre ner, långt ner) Vi åkte hem tidigare än planerat pga mitt skadade knä:( jag befann mig på akuten Hudiksvall kl 05:00 s...

Av Maria Maria - 25 maj 2014 17:54


Jag bara måste skriva om detta.. Ett hånflin efter denna situation kom ifrån mig efter detta! Ett jävla ståhej med detta griskött från Danmark.. Ja det är jävligt, FÖRJÄVLIGT hur dem behandlar dessa grisar.. Helt jävla sjukt!!! Finner inga ...

Av Maria Maria - 11 april 2014 10:47

  Alldeles för många citat av Joakim Thåström kommer ur min mun just nu. kanske min vän Maria nummer 2 har något med detta att göra?   Eller är/var han bara, helt jävla grym!     Jag är förlorad i kriget med mej själv!     ...

Av Maria Maria - 18 februari 2014 23:48

Med mycket stor risk att få haters efter detta inlägg! För att inte min vän Maria nr 2 ska få skit, ska jag poängtera att det är jag Maria nr 1 som skriver. Jag som har blont hår, Jag som bor i Vemdalen! Jag som bott i Delsbo (nästan hela mitt ...

Av Maria Maria - 11 januari 2014 11:58

Puuuh, det gick ju bra att slänga upp det förra inlägget trots lite små ångest, men tro mig, vi har ännu inte kommit till Phiphi. Så jag kan med handen på hjärtat säga att det är hellugna bilder ni fått sett hittills ;)   Förändras eran syn på os...

Presentation


Soligt välkommen till vår blögg....
Här kan ni följa Maria 1 & 2 på semester i Asien

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Do you guys like or blögg??
 Yeah Awesome
 little
 nope
 hell NO

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Maria & Maria

Translate if you want

Ulla Snygg

Ulla snygg.

Hon kom till oss, ensam & rädd.

Vi bestämde oss för att ta hand om henne, låta henne komma in i våra liv, vår resa..... 

Och nu är hon vår bästa resvän, följer med vart vi än ska:) 

  

 

Maria nr 2

 

 

Maria Nr 1

Maria persson, jag, jag som älskar snö, vinter, snowboard....

Men älskar så klart, sol, bad, schteek, löka på beachen & wakeboard;)

Indien 12/1-31/1-2013

Indien vår första destination 

New Delhi, Bombay (mumbay), Goa :)

            

Thailand 31/1-21/2-2013

Malaysia 21/2-26/2-2013

Malaysia, kuala lumpur, twin tower, a lot of shopping, aqua-land, H&M, Victoria's secrets, lyx & mera lyx:)

         

 

Thailand 26/2-26/3-2013

Malaysia 26/3-27/3-2013

Visa run trip to KL

   

Thailand 27/3-???? 2013

 vart bär det av sedan?? Vart ska vi??   

 

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards