mariornas

Direktlänk till inlägg 11 januari 2014

Thailandet part 2

Av Maria Maria - 11 januari 2014 11:58

Puuuh, det gick ju bra att slänga upp det förra inlägget trots lite små ångest, men tro mig, vi har ännu inte kommit till Phiphi. Så jag kan med handen på hjärtat säga att det är hellugna bilder ni fått sett hittills ;)


Förändras eran syn på oss redan här? Till något sämre? Om det är fallet ska ni nog sluta läsa nu. 

För att än en gång poängtera så vill vi att ni njuter lika mycket som vi gör åt det och bjuder på ett eller annat skratt ;)



Väl framme på Koh Samui, i en guppande bil och tanters lökar som bara for och flög i alla gupp kunde varken jag eller Maria 1 hålla oss för garv, där satt vi med handen över munnen och gav ifrån oss stora inåt snarkande garvljud och hela kroppen och själen skrattade. Opassande i denna bil men dessa kvinnor borde vetat i den åldern att man faktiskt kan ha bh när man reser och inte en lös triangel bikini... Vi kom fram iallafall till vårt hotell som verkligen var super fint, vi hade egna vakthundar och bra personal! Här hyrde vi återigen en moppe som vi faktiskt använde dagligen när vi åkte till beachen och sånt... 


         

 


Maria 1 tyckte verkligen att jag passade i moppehjälm, efter en selfie kunde jag med handen på hjärtat säga att det var det fulaste jag sett på mig själv. Där hade hon fel smak. Jag tror hon sa det för att vara schysst för att hon visste att om hon hade sagt att jag inte passade i den hade jag aldrig åkt moppe. Lagen i Thai säger ju att man måste, och laglig som jag är hade jag på mig den förbannade hjälmen. 


Okej så det kom lite fekke och vi gjorde oss fina och drog ner mot stan några gånger den här tiden ... 


     

 


         


Snacka om glada, vi festade som om det aldrig skulle komma någon morgondag... Vi gick till samma klubb varje kväll, ja lite hatt och datt på förkrök oxå men alltid slöt vi upp på den här klubben, vi dansade på borden, träffade folk från Jakan <3, fick alla Thaior att dansa med från gatan till Rackamackaflow dansen, fick en liten pojke att falla pladask för mig efter någon slags lapdance, han såg för övrigt ut som han den där Sean Kingston (stavning och namn?) och jävlar, han kämpade varje kväll med att få bjuda ut mig på dejt men varje kväll fick han samma svar från mig -Neeeppp! Så lätt var det inte att få med mig ut på dejt... för honom iallafall.... oooooops....

Någon skitsnygg brud slet tag i min röv och kysste den så när jag hade kissat så lämnade jag snygga pussmunnar på sitsen, skitgulligt ju! Träffade en hel del sköna peops den här tiden, bla en tjej som drev lite med en annan  tjej som däckat inne på klubben (ej okej?) men åk hem då! sen träffade vi på några awesome killar från Finspång, asså hur sköna dom var går inte att förklara ! Dit åkte vi på efterfekke (efter att ha dragit en springnota på taxin, som sen jagade ikapp oss och drev oss ner i ett dike, vem tar springnota i thailand? jo vi som kände att han inte kört så bra som vi ansåg att man skulle när man var taxisnubbe) Vi hittade på sjukt mycket skoj med dom, dom hade hyrt en hel kåk som innehade takpool med utsikt över fan hela ön, vi hade nakenbad, mitt-på-dagen-drinkar, strömavbrott i flera timmar så vi faktiskt var tvungna att gå runt naken en hel dag. Jag höll på att ramla ner på gatan från poolen, då hade jag nog inte suttit här och skrivit om inte buffen fått tag i mig ;) Jo men nakenbadet, vem av oss hade mest intima stunder i den poolen? Vem visade titsen på nattklubben? Utförde någon oralsex? Eller var det så att någon av oss fick oralsex på klubben? Lurigt va??



Maria 1 vinkade av sin Iphone som hon glömde i en taxi, vilket resulterade i att vi åkte moppe en hel dag efter för att försöka hitta bilen vi åkte med dagen innan, tror ni att vi hittade den ? Näää va... 


Men vi hängde ju en del med dessa grabbar från Finspång, så otroligt jävla roliga!! Nu fick jag bara kort på två av dessa 6 (?) grabbar, tänk er att vi var i himmelriket när vi sprang runt där med 6 grabbar för oss själva ;) En av dessa grabbar var sjukt likt Pölsa från smala sussie, asså han var exakt likadan, jag diggade honom sjukt hårt. När han fick äran att skjutsa hem mig på moppen tror jag det blev ett rejält tryck i kallingarna, för att inte tala om när jag kramade om honom och sa tack för skjutsen, då säger han till mig - Det här är nog det närmsta jag kommer komma en tjej på den här resan. .. Då ville jag nästan barmhärtighets ligga med honom, men jag gjorde det inte. Maria 1 slog på ordentligt och gav ut sitt nummer till en av grabbarna på en historiskt rolig lapp, den kommer på bild. 

Och nog kunde man vakna upp med krigsmålning i fejan dagen efter utan att komma ihåg ett shit av hur den kom dit, sjuuuuukt sliten den här dagen, somnade med smink och fick ta hangover deluxe efter det. Den bilder bjuder jag på BIG TIME! 

Och när Maria 1 ber mig -Kan du ta en bild på mig så jag får se hur full jag är? Självklart gjorde jag det, det är bilden när hon har röda shorts och blå tröja......... 

Efter den bilden satte vi oss ute på vår jätte balkong för lite chill i fyllan och kände för att skoja till det lite med Maria 1 genom att peta med min tå på hennes könsorgan,  chocken och ljudet hon gav ifrån sig var obetalbart! Känns lite perverst att skriva men det skiter jag i . 


 

       



HEJ DÅ Koh Samui, vi ses igen, det lovar jag ! 


Nästa inlägg är om Phiphi, missa inte!!! Eller ja det beror på ;) 


Puss så länge ! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Maria - 5 juni 2014 02:40

Som de flesta kanske vet, hände det en olycka när vi var på snowboardsemester i fonna.. ( mer om själva olyckan senare, längre ner, långt ner) Vi åkte hem tidigare än planerat pga mitt skadade knä:( jag befann mig på akuten Hudiksvall kl 05:00 s...

Av Maria Maria - 25 maj 2014 17:54


Jag bara måste skriva om detta.. Ett hånflin efter denna situation kom ifrån mig efter detta! Ett jävla ståhej med detta griskött från Danmark.. Ja det är jävligt, FÖRJÄVLIGT hur dem behandlar dessa grisar.. Helt jävla sjukt!!! Finner inga ...

Av Maria Maria - 11 april 2014 10:47

  Alldeles för många citat av Joakim Thåström kommer ur min mun just nu. kanske min vän Maria nummer 2 har något med detta att göra?   Eller är/var han bara, helt jävla grym!     Jag är förlorad i kriget med mej själv!     ...

Av Maria Maria - 18 februari 2014 23:48

Med mycket stor risk att få haters efter detta inlägg! För att inte min vän Maria nr 2 ska få skit, ska jag poängtera att det är jag Maria nr 1 som skriver. Jag som har blont hår, Jag som bor i Vemdalen! Jag som bott i Delsbo (nästan hela mitt ...

Av Maria Maria - 10 januari 2014 10:50

Jag ska först bara skriva här och nu till alla föräldrar och andra i närheten att jag ber om ursäkt för vad som komma skall nu på bloggen. Jag ber om ursäkt för vårt ibland osmakliga alkoliserade bettende ni kommer att få skåda på några foton. Här ko...

Presentation


Soligt välkommen till vår blögg....
Här kan ni följa Maria 1 & 2 på semester i Asien

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Do you guys like or blögg??
 Yeah Awesome
 little
 nope
 hell NO

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Maria & Maria

Translate if you want

Ulla Snygg

Ulla snygg.

Hon kom till oss, ensam & rädd.

Vi bestämde oss för att ta hand om henne, låta henne komma in i våra liv, vår resa..... 

Och nu är hon vår bästa resvän, följer med vart vi än ska:) 

  

 

Maria nr 2

 

 

Maria Nr 1

Maria persson, jag, jag som älskar snö, vinter, snowboard....

Men älskar så klart, sol, bad, schteek, löka på beachen & wakeboard;)

Indien 12/1-31/1-2013

Indien vår första destination 

New Delhi, Bombay (mumbay), Goa :)

            

Thailand 31/1-21/2-2013

Malaysia 21/2-26/2-2013

Malaysia, kuala lumpur, twin tower, a lot of shopping, aqua-land, H&M, Victoria's secrets, lyx & mera lyx:)

         

 

Thailand 26/2-26/3-2013

Malaysia 26/3-27/3-2013

Visa run trip to KL

   

Thailand 27/3-???? 2013

 vart bär det av sedan?? Vart ska vi??   

 

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards