mariornas

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Maria Maria - 18 januari 2013 06:55

Att besöka damernas, vi kallar det damernas;)
För att kunna slappna av och känna sig som hemma tar vi oftast med oss telefonerna in på damernas, spelar en trudelutt, spelar lite spel och skitlåset brukar släppa ....
Min vän Maria besökte damernas i går, tog med sig sin telefon och började spela I'm sexy and I know it
Vi förstår nog alla här att skitlåset INTE släppe;)
/ Maria part 1

Av Maria Maria - 18 januari 2013 06:30

Författare: Maria 2

Åh, bara älska fredagar, eller nej, älska alla veckans dagar förresten!
Men idag är en fin fredag, det känner jag! Idag tänkte vi skippa beachen och köra hotellets fantastiska tak och utsikt istället! Igår gick vi till Papai? och hängde med våra nya vänner, lyssnade på musik och till kvällens ära ( och till mångas förvåning) drack vi cola och vatten.. Goa är ju på något sätt vårat relaxhäng inför resten av våra destinationer. Här tar vi det coolt och njuter av arbetslösheten och att inte behöva ställa våra alarm, samt att vi bygger brännan här ;) lite senare idag ska vi nog gå och måttbeställa bikini åt mig, det är lite krux som jag tidigare nämnt, så en medelålders kvinna från England gav mig tipset om en annan medelålders kvinna som syr upp bikinis! Blir nog super fint! Tänkte köra lite wild n crazy och ta vitt och rosa, jag som absolut inte är en rosa tjej egentligen, men såg en så sjukt snygg twistad rosa/vit bikini på en butik här, så en sån får det bli :) igår fick jag sms av min älskade mamma, hon hade en hel del minusgrader hemma och översvämning i sin tvättstuga, stackars tänkte jag, drog på mig bikinin och gick ner till stranden för att grilla lite.. Idag betalade vi vårt hotell för 14 nätter, runt 900kr var blev det ;) riktigt najs med alla ord i världen! Och här finns inte ens någon Görgen som kan skrämma livet ur oss på nätterna! Dock en rätt stor spindel hade vi på balkongen men den bad jag personalen ta bort. Frukost på rummet varje morgon, underbart trevlig personal och stenhårda sängar... Ajajaj ibland men det är ganska okej, ska be om något mjukare idag, låg ju sömnlös inatt och lyssnade på Stig Larssons 'män som hatar kvinnor' samt studerade jag Marias otroligt härliga sätt att sova, fish mun deluxe!!!! Ska fixa till nu så ni verkligen förstår vilka vi är när vi skriver så jag avslutar detta inlägg med en bild på mig va !

Tills vi hörs igen, jag önskar er allt gott och att ni tar hand om varandra !


//Maria 2
P.s nu kan ni faktiskt inte ta fel på mig och Maria höhö
Enjoy!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Soligt välkommen till vår blögg....
Här kan ni följa Maria 1 & 2 på semester i Asien

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Do you guys like or blögg??
 Yeah Awesome
 little
 nope
 hell NO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Maria & Maria

Translate if you want

Ulla Snygg

Ulla snygg.

Hon kom till oss, ensam & rädd.

Vi bestämde oss för att ta hand om henne, låta henne komma in i våra liv, vår resa..... 

Och nu är hon vår bästa resvän, följer med vart vi än ska:) 

  

 

Maria nr 2

 

 

Maria Nr 1

Maria persson, jag, jag som älskar snö, vinter, snowboard....

Men älskar så klart, sol, bad, schteek, löka på beachen & wakeboard;)

Indien 12/1-31/1-2013

Indien vår första destination 

New Delhi, Bombay (mumbay), Goa :)

            

Thailand 31/1-21/2-2013

Malaysia 21/2-26/2-2013

Malaysia, kuala lumpur, twin tower, a lot of shopping, aqua-land, H&M, Victoria's secrets, lyx & mera lyx:)

         

 

Thailand 26/2-26/3-2013

Malaysia 26/3-27/3-2013

Visa run trip to KL

   

Thailand 27/3-???? 2013

 vart bär det av sedan?? Vart ska vi??   

 

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards