mariornas

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Maria Maria - 15 december 2013 11:29

Norge har vi liksom lämnat bakom oss, vi har gått skilda vägar..
Jag Maria nr 1 befinner mej
Delsbo/Ica/flickrummet/järvsö...

Vi fick sluta tidigare än planerat i Norge, pga lite krabbor..,

Onsdagen den 27/11 satt vi i rökrummet på jobbet i Norge och diskuterade... Dagarna innan hade vi liksom inte jobbat så jävla mycket, typ varannan dag & ca 3-4 timmar om dagen:/ ikke bra!!

Att stanna kvar för att få i hop pengar till hyran?? Nä känns ganska ovärt!!
Vi gick till personalchefen & frågade om det va ok om vi kunna sluta den 29/11?

Klartecken om att sticka hem fick vi på torsdagen 28/11 på morgonen:)

Jävlar vad vi packade/städade/var lyckliga :) vi ska få åka hem:) whoop whoop...

( för att detta inte ska bli världens längsta inlägg drar jag igenom detta lite snabbt)

Fredag 29/11 bilen var packad, vi var redo att åka hem:) men krigare som vi är jobbade vi såklart innan vi styrde guffen mot Sverige:)

En tradition som HitraMat har är.. It's your last day, prepared to be wet...
Nere i produktionen finns det liksom vattenslangar/högtryckstvättar/vattenkar osv osv...

Väl förberedd med typ 4 engångsförkläde/ armskydd upp till axlarna kännde jag mej trygg ;p

Men min position innan vi slutatde var inte den bästa...
Graiden (stavning?) man står ganska högt upp på en "platå"? A svårt att förklara...
Står där jobbar, har även liten koll va dem andra gör ;p
Det jag inte ser är att en av killarna i mitt team tar vattenslangen bredvid mej och sprutar, hur ska man säga underifrån & upp...;p
I got wet:)

Whoop whoop...

Kl 16 på fredagen var det dags att FLYTTA HEM:):)

Lite tråkigt var det allt att lämna alla goa & glada:)

Kl var väl si så där natt när vi väl var hemma i Delsbo...

Men hemma var vi:)

Helgen spenderades hmm?
Kommer inte i håg?

Måndag: JOBBA PÅ ICA :):):)
Jag har faktiskt saknat Ica & alla mina kära kollegor:)
Denna vecka bestod av jobb mån-lör

Jag tänkte liksom, varför sluta nu???

V.2 hemma i Sverige/Delsbo/flickrummet :

Jobb måndag tisdag, onsdag Sundsvall för lite julklapps handling
TORSDAG <3 VEMDALEN för lite snowboard & lök med bästa Frida:)

Och nu befinner jag mej dag 2 i älskade Järvsöbacken för snowboard & lök:):)

Jag älskar dej min kära snowboard

Efter denna dag säger jag hej då livet, vi syns nästa år....
Här ska krigas 7 days a week.



[Bild]

Presentation


Soligt välkommen till vår blögg....
Här kan ni följa Maria 1 & 2 på semester i Asien

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Do you guys like or blögg??
 Yeah Awesome
 little
 nope
 hell NO

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Maria & Maria

Translate if you want

Ulla Snygg

Ulla snygg.

Hon kom till oss, ensam & rädd.

Vi bestämde oss för att ta hand om henne, låta henne komma in i våra liv, vår resa..... 

Och nu är hon vår bästa resvän, följer med vart vi än ska:) 

  

 

Maria nr 2

 

 

Maria Nr 1

Maria persson, jag, jag som älskar snö, vinter, snowboard....

Men älskar så klart, sol, bad, schteek, löka på beachen & wakeboard;)

Indien 12/1-31/1-2013

Indien vår första destination 

New Delhi, Bombay (mumbay), Goa :)

            

Thailand 31/1-21/2-2013

Malaysia 21/2-26/2-2013

Malaysia, kuala lumpur, twin tower, a lot of shopping, aqua-land, H&M, Victoria's secrets, lyx & mera lyx:)

         

 

Thailand 26/2-26/3-2013

Malaysia 26/3-27/3-2013

Visa run trip to KL

   

Thailand 27/3-???? 2013

 vart bär det av sedan?? Vart ska vi??   

 

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards