mariornas

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Maria Maria - 16 juli 2013 16:21

Only 3 weeks left  

 

Satan, helt jävla galet hur fort tiden går;/

Känns som nyss vi satt på tåget i förväntan på väg till stockholm (arlanda)

Vi var en kräksjuk Maria & en försovande Maria den 10 januari detta år...

 

kan ju säga som så att resan började helt galet:P

slutade helt galet;P


 


En resa där 2 förvirrade Marior kriga sig igenom vått & tort, lycklig & rädd, ljusa som mörka stunder:D

Men så galet kul vi har haft:D

 

 

 

En resa vi aldrig glömmer:)

 

 

 


Iaf om tre veckor lämnar vi landet igen.

Tillsammans

vi styr min kära Golf till Norge, Hitra, Fillan, Ansnes:)

 

 



Där ska vi kriga med krabbor, krabbor i mängder:D 

whoop whoop

jag må erkänna att jag längtar;P

 

kännslan att stå i fabriken med 100 ton krabba som ska sorteras, rensas, kastas, packas osv osv.

Att stå där med hörselkopor och hör ett dovt skrik: TEMPO TEMPO, FASTER, FASTER...

#krabba

     

 

Sedan kommer jag till den stora, jätte stora frågan??

Vad Fan ska jag göra med alla stålar jag kommer dra in?

haha nää, vad ska jag göra efter jag har jobbat klart i Norge??

Vi kommer kriga till typ december ?!?

Eller när vi känner att, nu har vi dragit in tillräckligt med deg.

& December är ju en helt fantastisk månad<3

( Vintersäsongen börjar)

Vemdalen?

Österrike?

Järvsö/Delsbo?

Hallå jag känner mej som ett stort frågetecken??:O

 

Just nu känner jag, ju mer jag är hemma i denna kära lilla by, ju mer uppskattar jag den..

Även fast jag inte har så många vänner som bor kvar här:(

 

men jag vet 2 som flyttar hem snart:)

 

 

 

Aja jag har all tid i Norge att fundera på denna jävla fråga:)

 

   

 

 

 

 

 

 

 



 



Presentation


Soligt välkommen till vår blögg....
Här kan ni följa Maria 1 & 2 på semester i Asien

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Do you guys like or blögg??
 Yeah Awesome
 little
 nope
 hell NO

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Maria & Maria

Translate if you want

Ulla Snygg

Ulla snygg.

Hon kom till oss, ensam & rädd.

Vi bestämde oss för att ta hand om henne, låta henne komma in i våra liv, vår resa..... 

Och nu är hon vår bästa resvän, följer med vart vi än ska:) 

  

 

Maria nr 2

 

 

Maria Nr 1

Maria persson, jag, jag som älskar snö, vinter, snowboard....

Men älskar så klart, sol, bad, schteek, löka på beachen & wakeboard;)

Indien 12/1-31/1-2013

Indien vår första destination 

New Delhi, Bombay (mumbay), Goa :)

            

Thailand 31/1-21/2-2013

Malaysia 21/2-26/2-2013

Malaysia, kuala lumpur, twin tower, a lot of shopping, aqua-land, H&M, Victoria's secrets, lyx & mera lyx:)

         

 

Thailand 26/2-26/3-2013

Malaysia 26/3-27/3-2013

Visa run trip to KL

   

Thailand 27/3-???? 2013

 vart bär det av sedan?? Vart ska vi??   

 

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards