mariornas

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Maria Maria - 6 februari 2013 12:42

När vi tittade på vädret i dag var vi rätt besvikna.... Så vi slog i hop våra intelligenta hjärnor och kom på att Vi hyr en moppe jävel och kör bara:)

Mopeden kostade oss 30kr att hyra sedan 8kr att tanka.

Hej hoj let's go :)

Maria nr 1 (jag) in the front
Maria nr 2 (liftarn)

Vi körde, & körde, körde ännu mer, brummade på liksom....

Stannade rökte en cigg, stannade ritas lite, brumma på:):)

Kan juh säga som så att jag Maria nr 1 kännde mej som 15 igen, men oj så skoj:)

Vi åkte hem, hittade "hem" tillochmed
Käkade lunch, och gissa vem som kom på besök... HELLOO SOLEN...

Ja vi har ju haft ett uppdrag sedan vi kom hit, att köpa en handduk, hade vi ngn??:0 NEJ!!!

Så vi hoppade på mopeden åkte och köpte en varsin röd,ful bara för att.
Vi är ju liksom lite kräsen när det kommer till handdukar:/
Maria nr 2 vill juh helst ha en med "My little ponny" på... Men jag må såga att det är otroligt svårt att hitta handdukar på denna Ö!!!

Så vi fick lite sunshine och bad i eftermiddag:)

Vet inte vad som hände med Maria nr 1 gjorde väldens glädje skutt i havet i dag.... Jag tror det var en glädje skutt men hon säger att hon vart rädd...:)
Bla bla bla.....

Jo jag har kört punktering på vår kära moppe oxå:/

Så jag säger TJENARE BÖTERNA;)
Men världsligt problem

Vi sitter här med leendet på läpparna
Och en strawberry drink:)

Soliga skålar från thailandet:)

Av Maria Maria - 6 februari 2013 03:22

HÄR REGNAR DET!!¡¡

Vi kanske är lite bortskämda, med tanke på att vi inte sätt en moln på himlen i Indien på tre veckor...

Men vi är på semester och vill gärna ha lite sol:)

Och ja jag skiter i vad ni har för väder hemma i långa landet falukorv....;)

Puss & kram till alla <3

Presentation


Soligt välkommen till vår blögg....
Här kan ni följa Maria 1 & 2 på semester i Asien

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Do you guys like or blögg??
 Yeah Awesome
 little
 nope
 hell NO

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Maria & Maria

Translate if you want

Ulla Snygg

Ulla snygg.

Hon kom till oss, ensam & rädd.

Vi bestämde oss för att ta hand om henne, låta henne komma in i våra liv, vår resa..... 

Och nu är hon vår bästa resvän, följer med vart vi än ska:) 

  

 

Maria nr 2

 

 

Maria Nr 1

Maria persson, jag, jag som älskar snö, vinter, snowboard....

Men älskar så klart, sol, bad, schteek, löka på beachen & wakeboard;)

Indien 12/1-31/1-2013

Indien vår första destination 

New Delhi, Bombay (mumbay), Goa :)

            

Thailand 31/1-21/2-2013

Malaysia 21/2-26/2-2013

Malaysia, kuala lumpur, twin tower, a lot of shopping, aqua-land, H&M, Victoria's secrets, lyx & mera lyx:)

         

 

Thailand 26/2-26/3-2013

Malaysia 26/3-27/3-2013

Visa run trip to KL

   

Thailand 27/3-???? 2013

 vart bär det av sedan?? Vart ska vi??   

 

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards