mariornas

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Maria Maria - 17 februari 2013 18:14

Författare: Maria nr1

Jo jag kom hem kl 9 på morgonen, efter en hel dags, hel natts fylla ( förtäring av alkohol)

Eftersom vi bara bokade en natt på detta hotell som jag inte sov på, var de juh liksom dags att leta nytt
Så nää ingen sömn för Maria persson...

Packa väskan, ut och kriga,
Maria lite småberusad, inte sovit på x antal timmar, bar en 20kg väska på ryggen, handväskan på säkert 5kg
Och jaa jag kände mej verkligen på topp;)
Och inte nog med de, tjenare regnet:D

Så vi gick ju in på första bästa restaurang, beställde lite mat, och jaa vem som helst som var in den situationen jag var i då hade gjort samma sak som mej, beställt en alkoholhaltig dryck..

Varför sluta nu liksom;)

Men jag må juh säga att det inte bara var jag som förtärde alkohol denna morgon;)

Iaf våra nya vänner hade redan fixat ett nytt boende, så vi tänkte att vi håller oss med dom:)
4 nätter i en bungalow vi stranden & beachpartystället;) PERFEKT tänkte jag;);)

Men det är den västra bungalow jag sätt:/
Aahjaa 4 nätter klarar vi juh;)

Men nu då? Får Maria sova något??
Nää, min tanke var att sova medans våra vänner och Maria nr2 gick på stranden.
Men efter 10 min kommer Maria nr2 och säger att dem har bokat en longtailboat runt ön, och tänkte att jag inte ville missa de<3

Och jag kan ju säga som så: att de ville jag juh liksom inte..
Så packa beachbag, handla picknick-korg med smått & gott, alltså alkohol ;)

Det var vi Marior, våra nya vänner, och våra nya vänners vänner som åkte i väg på en tripp...

Oj här, 2-3 timmars färden med båt runt ön, här förtärdes de mkt av livets dryck.....

Forts följer

Nu är Maria nr 1 trött och ska sova

Puss puss



Presentation


Soligt välkommen till vår blögg....
Här kan ni följa Maria 1 & 2 på semester i Asien

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Do you guys like or blögg??
 Yeah Awesome
 little
 nope
 hell NO

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Maria & Maria

Translate if you want

Ulla Snygg

Ulla snygg.

Hon kom till oss, ensam & rädd.

Vi bestämde oss för att ta hand om henne, låta henne komma in i våra liv, vår resa..... 

Och nu är hon vår bästa resvän, följer med vart vi än ska:) 

  

 

Maria nr 2

 

 

Maria Nr 1

Maria persson, jag, jag som älskar snö, vinter, snowboard....

Men älskar så klart, sol, bad, schteek, löka på beachen & wakeboard;)

Indien 12/1-31/1-2013

Indien vår första destination 

New Delhi, Bombay (mumbay), Goa :)

            

Thailand 31/1-21/2-2013

Malaysia 21/2-26/2-2013

Malaysia, kuala lumpur, twin tower, a lot of shopping, aqua-land, H&M, Victoria's secrets, lyx & mera lyx:)

         

 

Thailand 26/2-26/3-2013

Malaysia 26/3-27/3-2013

Visa run trip to KL

   

Thailand 27/3-???? 2013

 vart bär det av sedan?? Vart ska vi??   

 

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards