mariornas

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Maria Maria - 1 mars 2013 15:18

Phi phi, jag älskar dig! Eller jag kan nog tala för oss båda när det kommer till det! Phi phi är så underbart och så enkelt, allt här är bra, vackra phi phi! Igår blev det lite raj raj, en varsin bucket och festen var igång! Satt och snickrade med våra grannar från Kanada någon timme sen bar det av mot beachen, där var det dans på bord och hög musik! Men jag drog iväg till "min" tatuerare och bad han bättra på min ena lite grann. Så där satt jag bra länge och snickra på, sen gick jag för att leta Maria, nä ingen lycka med det så jag vandrade vidare mot gatan och träffade på en bekant där och hängde med och blev presenterad för hela ön tror jag! Trevligt va ju det tyckte jag.. Och sen när vi gick där på stranden hör vi ett jäkla liv, kollar ner mot vattnet och ser flera ladyboys bråka, slåss och buttas! Tro mig att jag ångrar att jag inte filmade det! Så jävla roligt... Kanske inte egentligen men dom slogs som tjejer och var helt tokiga! Sen ja, blev mius lite rund under fossingarna och gick väl rätt hårt in i sängen! Sen blev det så att jag sov till kl 15 idag. Har väl aldrig tidigare inträffat på min livstid men men. Missa en hel dag på beachen fanhelvetesjävlar känner jag! Men jag hade skoj, oh skoj! Idag är jag inte bakfull men lite efterbliven kanske. På sin höjd! Nä men phi phi levererade åter igen och vi tackar för rond 2 och sticker hem imorgon bitti :) imorgon blir det kolla gymmet och kanske man hinner med att lapa lite sol oxå :) ska bli skönt att komma hem till sitt faktiskt! Återser väl phi phi om ca 2 veckor skulle jag tippa på! Love love love

Massa pussar och kramar

Av Maria Maria - 1 mars 2013 10:35

Som sagt ar vi tillbaka pa phi phi, skandal~on:)
Och en torsdag kvall levererade:)
vin, ol, buckets, tva partybrudar & en phi phi I:) kan inte bli battre:)

Vi borjade kvallen utanfor vart rum med buckets, och lite snack med vara grannar Fran Canada:) sedan ner pa beach party yeah....

Vi ar ju inte sa bra pa att halla reda pa varandra har pa phi phi...

Sa hard kommer min historia:
Traffade Tess & Gisela, tva harliga brudar vi delade rum med I phuket for ngr veckor sedan:) jag rojde med dem, dansade javlar i mej:)

ah jag lagger upp bilder Pa kvallen orkar inte skriva mer:(

Maria part 1

Presentation


Soligt välkommen till vår blögg....
Här kan ni följa Maria 1 & 2 på semester i Asien

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Do you guys like or blögg??
 Yeah Awesome
 little
 nope
 hell NO

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Maria & Maria

Translate if you want

Ulla Snygg

Ulla snygg.

Hon kom till oss, ensam & rädd.

Vi bestämde oss för att ta hand om henne, låta henne komma in i våra liv, vår resa..... 

Och nu är hon vår bästa resvän, följer med vart vi än ska:) 

  

 

Maria nr 2

 

 

Maria Nr 1

Maria persson, jag, jag som älskar snö, vinter, snowboard....

Men älskar så klart, sol, bad, schteek, löka på beachen & wakeboard;)

Indien 12/1-31/1-2013

Indien vår första destination 

New Delhi, Bombay (mumbay), Goa :)

            

Thailand 31/1-21/2-2013

Malaysia 21/2-26/2-2013

Malaysia, kuala lumpur, twin tower, a lot of shopping, aqua-land, H&M, Victoria's secrets, lyx & mera lyx:)

         

 

Thailand 26/2-26/3-2013

Malaysia 26/3-27/3-2013

Visa run trip to KL

   

Thailand 27/3-???? 2013

 vart bär det av sedan?? Vart ska vi??   

 

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards