mariornas

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Maria Maria - 25 mars 2013 17:38

Jag ligger vaken tittar på Ove Sundberg....<3
Och denna gång är det inte jag som kokar en liten gryta:)
Min kära stackars lilla sjukling ligger och sover gott brevid mej:)

Av Maria Maria - 25 mars 2013 03:49

Igår var värsta dagen på min så fint kallade förkylning, men jag kallar den mest 'helvetes förkylning' 'förkylning från fan' . Jag tror aldrig jag kännt mig som en man tidigare i mitt liv men igår var jag lika sårbar som en kvidande man i medelåldern. Åt helvete med förkylningar! Ont som fan i hals, huvud, käke fick feber och låg med tjocktröja, långtrosor och strumpor under täcket. Men som tröst sov jag nästan hela dagen, jag sov till och från och jag som brukar ha så svårt för att sova! Så det var ju skönt.

Annars har jag inte gjort så mycket. Lyssnat på P3 dokumentär och kollat på solsidan :) Maria sprang ner till '24 mart' och handlade glass och jordgubbs mjölk. Tack som fan, kap kun kaa! Imorgon åker vi till Malaysia igen :) vi stannar dock bara över natten då vårt visum går ut imorgon ;) måste ha nytt! Sen på fredag går vårt boende ut och vi sticker vidare mot koh lipe fredag morgon!


Nog kommer hemlängtan emellanåt oxå, man saknar sin familj så otroligt mycket! Men det brukar vi lösa med ett samtal eller sms! Så enkelt det kan vara att höra av sig eller att höra från någon <3 jag blir alltid så himla glad när jag ser att det kommit ett sms, jag älskar verkligen sms! När jag kommer till Sverige ska jag åka direkt hem till mamma i Hälsingland! Då står Sverige i full blom och jag ska rensa ogräs, klippa gräset, plantera blommor etc etc!! Jag älskar att pyssla! Äta frukost och dricka kaffe i trädgården! Jo nog tycker jag riktigt mycket om Hälsingland allt, men inte lika mycket som jag älskar huvudstaden ;)

Nu kan det ju bli så att jag inte kommer vistas i Sverige under hösten, jag har en halvny plan och jag hoppas den går vägen :) :) håll tummarna!

Nu ska jag glo klart på solsidan, Mia Skäringer ska precis bli morsa! Bästa avsnittet från bästa säsongen !

Pusshej

Presentation


Soligt välkommen till vår blögg....
Här kan ni följa Maria 1 & 2 på semester i Asien

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Do you guys like or blögg??
 Yeah Awesome
 little
 nope
 hell NO

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Maria & Maria

Translate if you want

Ulla Snygg

Ulla snygg.

Hon kom till oss, ensam & rädd.

Vi bestämde oss för att ta hand om henne, låta henne komma in i våra liv, vår resa..... 

Och nu är hon vår bästa resvän, följer med vart vi än ska:) 

  

 

Maria nr 2

 

 

Maria Nr 1

Maria persson, jag, jag som älskar snö, vinter, snowboard....

Men älskar så klart, sol, bad, schteek, löka på beachen & wakeboard;)

Indien 12/1-31/1-2013

Indien vår första destination 

New Delhi, Bombay (mumbay), Goa :)

            

Thailand 31/1-21/2-2013

Malaysia 21/2-26/2-2013

Malaysia, kuala lumpur, twin tower, a lot of shopping, aqua-land, H&M, Victoria's secrets, lyx & mera lyx:)

         

 

Thailand 26/2-26/3-2013

Malaysia 26/3-27/3-2013

Visa run trip to KL

   

Thailand 27/3-???? 2013

 vart bär det av sedan?? Vart ska vi??   

 

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards