mariornas

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Maria Maria - 25 september 2013 17:21

Är det krig eller vad är det frågan om??
Den här mannen/gubben som nu bor hos oss, som inte snackar eller förstår engelska, jag vet inte vad han håller på med???

Vi flickor (jag & maria) har våra morgon rutiner..
Vi kliver upp 04:15 typ beror på när vi börjar, vi tar oss en morgon cigg, går gemensamt in på dass, gör vårt kissbehov, tvättar ansiktet, borstar tänderna, osv osv...
Martha hon sover när vi donar med detta:)
Hon börjar liksom senare än Maria.. Så hon får sov morgon:)

Sedan dricker vi kaffe, & röker morgoncigg nummer 2:)
& sen då är det dags att hoppa in i bilen för att åka till jobbet:)
Vilka fantastiska mornar vi har HAFT!!!
Nu är dom liksom lite förstörda!!!

Mannen/gubben kliver upp samtidigt som oss????
Ingen aning varför???
Han börjar liksom en timme senare än Maria???
Jo jag är ett stort frågetecken...
Han kliver upp skyndar sig på dass (så han hinner före oss) där befinner han sig runt 20-30 min..
Hostar, harklar, låter konstigt???
VA FAN GÖR EN GUBBE PÅ DASS I 20-30 MIN??

Nä jag vill inte veta!!!

Inte äns vi tillsammans tillbringar sådan lång tid inne på toaletten???

Och en historia till då...
Morgoneutiner har jag,
Men eftermiddagsrutinerna brukar variera:)

Men i går då efter jobbet, han, den här gubben som vi fortfarande inte vet namnet på, då han inte har presenterat sig!!! Iof har vi fått nästan hela fabriken att kalla honom papa!!

Så papa slutar 30 min innan mej, en hel jävla halvtimme...
Han befinner sig kvar på jobbet då jag slutat??? Inte vet jag men det kändes som han skynda sig ut till bilen när han såg att vi ( jag & Maria ) var på väg hemåt...
Inte nog med det, vi kom ju liksom efter honom i bilen... Och den här galningen kör ju för fan fort??

Nu befinner vi oss i Norge & hastigheten på vägen från jobbet & hem är 60 km/tim...

Ja jag håller den hastigheten!!!
Men inte han, kan jag lova...

Väl hemma då:)
Hör & häpna, vem befinner sig på toaletten??
Jo papa:)
Martha hon har ju sina eftermiddagsrutiner.. (Komma hem, hoppa in i duschen)
Men där befinner sig papa, & är där 30-40 min???

Hallå?? Hallå?? Hallå??

Presentation


Soligt välkommen till vår blögg....
Här kan ni följa Maria 1 & 2 på semester i Asien

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Do you guys like or blögg??
 Yeah Awesome
 little
 nope
 hell NO

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Maria & Maria

Translate if you want

Ulla Snygg

Ulla snygg.

Hon kom till oss, ensam & rädd.

Vi bestämde oss för att ta hand om henne, låta henne komma in i våra liv, vår resa..... 

Och nu är hon vår bästa resvän, följer med vart vi än ska:) 

  

 

Maria nr 2

 

 

Maria Nr 1

Maria persson, jag, jag som älskar snö, vinter, snowboard....

Men älskar så klart, sol, bad, schteek, löka på beachen & wakeboard;)

Indien 12/1-31/1-2013

Indien vår första destination 

New Delhi, Bombay (mumbay), Goa :)

            

Thailand 31/1-21/2-2013

Malaysia 21/2-26/2-2013

Malaysia, kuala lumpur, twin tower, a lot of shopping, aqua-land, H&M, Victoria's secrets, lyx & mera lyx:)

         

 

Thailand 26/2-26/3-2013

Malaysia 26/3-27/3-2013

Visa run trip to KL

   

Thailand 27/3-???? 2013

 vart bär det av sedan?? Vart ska vi??   

 

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards