mariornas

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Maria Maria - 13 april 2013 18:05


Efter att han blivit dyngsur i Sonkran idag så tog vi det lugnt ett tag, passade på att packa upp väskorna och mysa lite. Efter det vankades det poolhäng deluxe med fotmassage! Fan vad skönt det var! Finns inget bättre än att ligga vid en pool, sippra en drink och att få en fotmassage, PÅ SAMMA GÅNG! Så där låg vi med en varsin cosmopolitan och jäste! Solen var lite skymd idag oxå med det gjorde oss inget alls, vi njöt och hade det fasansfullt bra ändå! Och det var varmt i poolen oxå så :)

Nu ligger vi som två nakenfisar och spelar candy crush. Eller inte jag då, tvåan, jag bloggar ju lite nu. Men annars har det varit ännu en bra dag i livet :)

Maria 1 fick uppraggning nyss av en medelålders (plus 10) kines som barmhärtigt ville bjuda henne på en whisky, hon tackade nej men han kom tillbaka en gång till, denna gång med en pannkaka, hon tackade nej även denna gång. Pannkaka smakar skit muttrade hon efteråt. Jag höll med. Vem vill ha en pannkaka? Han hade nog iof kunnat erbjuda vad som helst utan minsta framgång hos henne. Sånt är livet, där måste man tänka 'mister man en så står det tusen åter'. Inte samma dock, men en annan fin människa säkert :)
Han överlever nog!

Efter pannkaksförsöket tog vi en lång kvällspromenad, vi var så rastlösa att vi bara var tvungna att göra något. Det var en supermysig och fin kväll, gatorna var mysigt upplysta och vi kedjerökte och pratade minnen. Vi har en del ihop, och hur kul är det inte att känna att minnen är just bara minnen. Fast med känslor. Idag är idag och idag kommer vara ett minne imorgon, och tänk då på alla fina minnen man får dela med sån fin kompis som jag fått göra i snart 13 (?!) år! Shit vad tiden går! I 13 år har vi skapat minnen ihop och jag hoppas vi kommer göra det i 13 till x30. För gammal kommer man väl bli? :O

Nu är det dags för lite candy crush känner jag. Men på återseende alla fina! Puss och god natt, Maria .

Av Maria Maria - 13 april 2013 09:43


Det gjorde oss till de stora offren, har aldrig varit så dyngsur i hela kroppen, det var vattenslangar, hinkar med vatten, jag tänk er själva hur det är när 150 pers attackerar och man själv är helt försvarslös! Dagen blev nog bra för många snubbar iaf då jag inte hade en tanke när jag tog på mig en tunn vit tröja att åka i. Hej boobs!!! Så ni förstår ju hur många ögon man hade i den höjden! Och med all packning leta hotell. Japp, då har det gått mig om livet, fira nyår i Thailand med väskor och en dyngsur bff bakom mig! Höhö. Kulvareiallafall trots boob chockar!

Nu ska vi torka lite sen lägga oss vid poolen :)

Puss sålänge!

Presentation


Soligt välkommen till vår blögg....
Här kan ni följa Maria 1 & 2 på semester i Asien

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Do you guys like or blögg??
 Yeah Awesome
 little
 nope
 hell NO

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Maria & Maria

Translate if you want

Ulla Snygg

Ulla snygg.

Hon kom till oss, ensam & rädd.

Vi bestämde oss för att ta hand om henne, låta henne komma in i våra liv, vår resa..... 

Och nu är hon vår bästa resvän, följer med vart vi än ska:) 

  

 

Maria nr 2

 

 

Maria Nr 1

Maria persson, jag, jag som älskar snö, vinter, snowboard....

Men älskar så klart, sol, bad, schteek, löka på beachen & wakeboard;)

Indien 12/1-31/1-2013

Indien vår första destination 

New Delhi, Bombay (mumbay), Goa :)

            

Thailand 31/1-21/2-2013

Malaysia 21/2-26/2-2013

Malaysia, kuala lumpur, twin tower, a lot of shopping, aqua-land, H&M, Victoria's secrets, lyx & mera lyx:)

         

 

Thailand 26/2-26/3-2013

Malaysia 26/3-27/3-2013

Visa run trip to KL

   

Thailand 27/3-???? 2013

 vart bär det av sedan?? Vart ska vi??   

 

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards